Netværksmøde i KONPA

Officielle invitation til KONPAs netværksmøde den 21. marts 2018

På KONPAs næste netværksmøde vil hovedemnet være digitalisering, og vi vil gå i dybden med især 3 områder:
  • Hvordan laver du en effektiv digital strategi?
  • Hvordan er din tilgang til digital aktivering?
  • Hvordan opnår jeg den bedste effekt med SoMe (sociale medier) og UX (user experience)?

Vi vil igennem dagen give inspiration til hvordan din virksomhed kan øge dens digitale tilstedeværelse på en måde, der fanger din målgruppes opmærksomhed.

Oplægsholdere:

  • Janus Sandsgaard, fagchef for IT og digitalisering hos Dansk Erhverv
    Digitalisering er ikke spor nyt. Vi har digitaliseret i årevis og er generelt langt fremme i Danmark - men udviklingen har dybest set handlet om at ”sætte strøm til papir”: At gøre det vi gjorde i forvejen, bare på en hurtigere og mere effektiv måde. Det er historien om e-mailen, der fortrængte frimærket. Nu starter alt det sjove og svære - og det er historien om softwarerobotters indtog, om tingenes internet, kunstig intelligens og om varm luft og mærkbare tendenser.

  • Morten Fryland, partner hos playground Marketing
    Der vil være fokus på at inspirere til innovative tilgange til at skabe digitale installationer, der kan fange din målgruppes opmærksomhed og engagere dem - der hvor du møder dem i det fysiske rum, f.eks. på messestanden, i butikken, via sponsorater osv. Afsættet vil være cases og løsninger med et meningsfuldt afsæt i jeres forretning.

  • Randi Hovmann, Digital direktør hos Operate
    Social Media (SoMe) er ikke til at komme uden om, når vi taler digital aktivering. SoMe er nu en afgørende kanal, når man gerne vil markedsføre sit produkt og sine services. Men hvordan trænger man igennem mængden af budskaber derude? Og hvordan konverterer man aktiviteten på SoMe, således at vi som virksomhed giver den bedste user experience (UX) for kunderne? Vi gennemgår en række best cases fra både større og mindre virksomheder, og deltagerne bliver introduceret til konkrete værktøjer i arbejdet med SoMe og UX.

  • Mads Vad Kristensen, kontaktdirektør hos Peytz & Co.
    Er der nogen god grund til, at det skal være komplekst at lægge en digital strategi? Og er der en endnu bedre grund til, at strategien skal være så kompleks og diffus, at den reelt set er svær at føre ud i livet?
    Svaret på de to spørgsmål må være et rungende “Nej!”. For der er ingen naturlov, der siger, at det skal være sådan. Når det alligevel er sådan, kan man så spørge sig selv, hvad der skal til for at gøre det enkelt og meget mere eksekverbart at arbejde med digital strategi?

Tanken er, at I bliver motiveret til nye metoder og løsninger på, hvorledes der skabes værdifuld dialog til jeres målgrupper. Løsninger der med et meningsfuldt afsæt i jeres forretning - og med smilet i centrum, skaber målbar effekt.

Tilmeld dig nu ved hjælp af tilmeldingsformularen.

Netværksmødet finder sted fra kl. 09:30 til 15:30 den 21. marts 2018 på Fjeldsted Skov Kro, Store Landevej 92, 5592 Ejby

Tilmelding

Arrangement: Netværksmøde i KONPA
Arrangementsdato: 21-03-2018
Fornavn:
Efternavn:
E-mail adresse: