Temadag 2019

The Future is Now den 9. Maj 2019

KONPA og KEPA samarbejder om at arrangere Temadag 2019, så det bliver en nordisk konference, hvor vi også satser på at finske og norske kollegaer deltager.

Temaet er: The Future is Now

Vi afholder konferencen i København den 9. maj 2019 på SAS Radisson Scandinavia på Amager Boulevard.

Vi lover, at der i programmet vil være god plads til netværk. Reservér gerne datoen allerede nu! Vi er i fuld gang med at udarbejde program og det bliver spændende! Vi vil løbende holde dig orienteret om programmet.

Som altid tilbyder vi overnatning og der vil også være mulighed for at holde interne salgsmøder enten dagen før eller dagen efter. Har du allerede interesse i at booke lokaler til dette nu, så kontakt gerne sekretariatet.

Engelsk vil være sproget hele dagen.

Og hvad satser vi på, at indholdet for dagen skal være?

Vi vil have fokus på udenlandske aktører, som arbejder med teknologi til at optimere deres forretning.

Hvilke forretningsstrategiske overvejelser skal man gøre sig både før Amazon kommer (dvs. nu) og når Amazon er her (selvom vi ved, at Amazon i princippet er her allerede). Kontorartikler er en commodity vare; noget som bare skal være der. Service bliver i højere grad en afgørende konkurrenceparameter inden for kontorartikler, fordi varerne er ens uanset, hvor du køber dem. Nem betjening via nettet og yderligere kundeservice og online support er derfor afgørende. Hvordan ser fremtidens kundeservice ud i vores branche? Hvordan bygger vi det op nu og hvilke tendenser ser vi ude i horisonten?

Hvad skal en moderne virksomhed fokusere på for at blive taget i betragtning, når fremtidens kunde vælger brand, butik, produkt og likes?

Kan vi få inspiration fra andre brancher, som teknologisk er meget fremadstormende. Hvordan er udviklingen for dem – hvordan ser de fremtiden? Hvilke værktøjer anvender de for at opnå mersalg til eksisterende kunder og generering af nye leads? Og hvordan skabes kundeloyalitet i en verden, hvor loyalitet kun varer den tid det tager at trykke ”like”, og for at nå nye kunder. 

 

 

Tilmelding til Temadag 2019