Akademiuddannelse i Service og salg
Efterår 2023
Lær at skabe bedre kundeoplevelser hver gang!
Med den rigtige holdning til service, går man fra passiv ekspedition og dialog til aktivt salg- og servicedialog i enhver kundekontakt
Formålet med denne reelle uddannelsen i service:
At skabe gode kundeoplevelser hver gang!
Formålet med uddannelsen ”service” er at give en forståelse af grundlæggende service og kompetence til at agere i forhold til forskellig serviceadfærd samt tilpasse egen adfærd og kommunikation til forskellige kundetyper og situationer. Derved opnås bedre serviceresultater hver gang. Udvikle et positivt mindset, som øger produktiviteten i hjernen med 31 % og bliv 37 % bedre i kommunikationen med kunderne. Havard University kalder det happines advantage.
Ved deltagelse i uddannelsen opnås følgende:
Alle deltagere får personprofilen Everything DiSC®Workplace og styrkeprofilen VIA® samt et diplom på gennemførelsen af statsanerkendt serviceuddannelse inden for Akademiuddannelserne og 5 ECTS-point.
Målgruppe:
Faget ”Salg og Service” er for
Kompetenceskabende udviklingsforløb:
Uddannelsen er i tæt samarbejde med KONPA, opbygget som et kompetenceskabende udviklingsforløb, baseret på de nyeste indlæringsteorier og relevant indhold for branchen. Vi benytter indlæringsmetoder, som beviseligt giver maksimal effekt i forhold til voksnes indlæring.
Vi sikre at den nye viden og de nye færdigheder, bliver overført til praksis og bliver til vedvarende adfærdsændringer. Vi ved af erfaring, at den enkelte deltager ved hjælp af vores processer og metoder tager et langt større ansvar for egen læring og udvikling end ved et traditionelt kursus.
Uddannelsen indeholder i alt 4 undervisningsdage fordelt på to moduler af 2 dages varighed. Herudover faciliteres der praksisnær læring på jobbet. Praktisk læring og træning i ny services orienteret adfærd.
Uddannelsen gennemføres med overnatning mellem dag 1 og 2 på hvert modul. Uddannelsen gennemføres både centralt i Jylland og på Sjælland.
Uddannelsen er statsgodkendt på akademiniveau og giver 10 ECTS-point*) ved bestået eksamen. Kun ministerieakkrediterede virksomheder og uddannelser må udskrive ECTS-point. KEA, Københavns Erhvervsakademi, og EAAA, Århus Erhvervsakademi, er såvel faglig som administrativ ansvarlig for uddannelsen.
Uddannelsen afsluttes med en mundtlig eksamen, der har afsæt i en erhvervscase på 2 sider. Man får karakter efter 7-trinsskalaen.
Hvid du har spørgsmål til uddannelsen, er du velkommen til at kontakte Peter Bo Rützou fra Improveme på telefon 22 100 100 eller via E–mail pbo@improvement.dk
Prisen for serviceuddannelsen:
Datoer og lokation for undervisning efteråret 2023
Service og salg hold 1 - Vestdanmark - UDSOLGT
Service og salg hold 2 - Vestdanmark - UDSOLGT
Service og salg hold 3 - Centralt i Danmark
Økonomi og tilmelding
Tilmelding til uddannelsen foregår via KONPA Academys hjemmeside eller via mail til sekretariatet. Uddannelsen er berettiget til 100 % omkostningsdækning fra KONPA's legatfond, hvis du arbejder i en virksomhed som er medlem af KONPA. Det er en betingelse for at modtage legatet, at der også ansøges om SVU støtte. Ikke at der opnås støtte, men at man ansøger. Improveme håndterer den administrative del af ansøgningsprocessen vedr. SVU støtten og optagelse på uddannelsen. SVU støtten og optagelse på uddannelsen. SVU støtten skal tilbagebetales til KONPA's legatfond.
SVU og adgangskrav
Modulet service og er et akademifag på 10 ECTS point og hentet fra akademiuddannelsen i international handel og markedsføring. Modulet udbydes på vegne af Københavns Erhvervsakademi, KEA, og Århus Erhvervsakademi, EAAA, under Lov om Åben Uddannelse. Modulet afsluttes med en eksamen.
Uddannelsen er SVU (statens voksen uddannelsesstøtte) berettiget. Find alle oplysninger samt vejledning om SVU på www.svu.dk
Adgangskravet for opnåelse af ECTS point er enten en relevant erhvervsuddannelse, en gymnasial uddannelse eller uddannelse på tilsvarende niveau, samt mindst 2 års relevant erhvervserfaring. Lever du ikke op til adgangskravene, kan vi i samarbejde med KEA tilbyde at gennemføre en realkompetencevurdering (RKV) ift. optagelse på uddannelsen.
Akademiuddannelse i Service og salg
Forår 2023
Datoer og lokation for undervisning foråret 2023 (UDSOLGT):
Service og salg hold 4 2023, Østdanmark - UDSOLGT
Service og salg hold 5 2023, Vestdanmark - UDSOLGT
Service og salg hold 6 2023 - UDSOLGT
Service og salg hold 7 2023 - UDSOLGT