Service


Foråret 2025

Med fokus på den gode kundeoplevelse og relationsskabende kommunikation. Få udviklet dine kompetencer, holdning til service og den gode kundeoplevelse, så du opnår en aktiv salgs- og servicedialog i enhver kundekontakt. 

Udbytte

  • Bedre resultater i arbejdet med service og salg. 
  • Forståelse for, hvad service er i forbindelse med netop dit job. 
  • Forståelse for det tværfaglige samarbejdes betydning for den gode kundeoplevelse samt forståelse af teamdynamikker i højt ydende teams. 
  • Viden om centrale teorier, metoder og modeller omhandlende den gode kundeoplevelse.
  • Øget forståelse for, hvordan den rigtige service giver mere tilfredse og loyale kunder.
  • Forståelse for, hvordan kundeuniverset kan aktiveres til at give flere leads og ordrer.
  • Bedre håndtering af reklamationer og konflikter samt styrelse af egen assertive adfærd.
  • Bedre forståelse for, hvilke personlighedsegenskaber der skaber en optimal kundeoplevelse og et bedre samarbejde. 
  • Øget indsigt i egen personlighed og adfærd samt den betydning, det har for din udvikling. 
  • Hvordan du tilpasser adfærd og kommunikation til forskellige kundetyper og kollegaer vha. diverse DiSC®-værktøjer.
  • En stærkere kommunikativ adfærd. 
  • Indføring i god spørgeteknik og aktiv lytning. 
  • Indsigt i menneskers perception og måden, hvorpå beslutninger træffes. 
  • Personlige udviklingsplan med milepæle.  

I samarbejde med EAAA kan uddannelsen afsluttes med en eksamen og opnåelse af 5 ECTS-point. 

Målgruppe

Alle medarbejdere, der har daglig kontakt med kunder - også interne "kunder". Alle, der ønsker en bedre forståelse for, hvordan service og den gode kundeoplevelse skaber gladere og mere tilfredse kunder, eller medarbejdere, der ønsker bedre redskaber til selve kundekontrakten.

Uddannelsen gennemføres på Comwell Borupgaard i Snekkersten via 4 undervisningsdage fordelt på 2 moduler á 2 dages varighed med en afsluttende mundtlig eksamen á 30 min. varighed. 

 

Modul I: 06. - 07. maj 2025

Modul II: 19. og 20. maj 2025

Eksamen: 03. juni 2025

 

Økonomi og tilmelding

Tilmelding til uddannelserne foregår via mail til Improvement på pbo@improvement.dk. Du kan også kontakte Peter Bo Rützou på 22 100 100. 

Uddannelsen er berettiget til 100% omkostningsdækning fra KONPAs Legatfond, hvis du arbejder i en virksomhed, som er medlem af KONPA.