Foråret 2025
Med fokus på den gode kundeoplevelse og relationsskabende kommunikation. Få udviklet dine kompetencer, holdning til service og den gode kundeoplevelse, så du opnår en aktiv salgs- og servicedialog i enhver kundekontakt.
Udbytte
I samarbejde med EAAA kan uddannelsen afsluttes med en eksamen og opnåelse af 5 ECTS-point.
Målgruppe
Alle medarbejdere, der har daglig kontakt med kunder - også interne "kunder". Alle, der ønsker en bedre forståelse for, hvordan service og den gode kundeoplevelse skaber gladere og mere tilfredse kunder, eller medarbejdere, der ønsker bedre redskaber til selve kundekontrakten.
Uddannelsen gennemføres på Comwell Borupgaard i Snekkersten via 4 undervisningsdage fordelt på 2 moduler á 2 dages varighed med en afsluttende mundtlig eksamen á 30 min. varighed.
Modul I: 06. - 07. maj 2025
Modul II: 19. og 20. maj 2025
Eksamen: 03. juni 2025
Økonomi og tilmelding
Tilmelding til uddannelserne foregår via mail til Improvement på pbo@improvement.dk. Du kan også kontakte Peter Bo Rützou på 22 100 100.
Uddannelsen er berettiget til 100% omkostningsdækning fra KONPAs Legatfond, hvis du arbejder i en virksomhed, som er medlem af KONPA.